Specjalista ds. marketingu


Opis stanowiska:

  • prowadzenie dokumentacji związanej z wprowadzeniem produktu na rynek,
  • katalogowanie gam produktowych wg przyjętej polityki produktowej i sprzedażowej,
  • współpraca z działem R&D w zakresie projektowania nowych kolekcji produktowych,
  • współpraca z działem sprzedaży w zakresie analizy rynku pod kątem trendów produktowych oraz            z działem produkcji przy opracowywaniu i wdrażaniu kolekcji,
  • przygotowywanie ofert do przetargów i ofertowania,
  • wdrażanie produktów zgodnie z certyfikatami,
  • odpowiedzialność za wdrożenia nowych produktów.

Wymagania:


  • znajomość aktualnych trenów we wzornictwie i dekoracji wnętrz,
  • bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office
  • systematyczność, pracowitość i zaangażowanie, inicjatywa w dzialaniu
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:


  • pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wszystkie niezbędne narzędzia do pracy,
  • możliwość przyuczenia do stanowiska pracy poprzez cykl szkoleń wewnętrznych

Aplikuj na to stanowisko

    Aktualne oferty pracy

    Specjalista ds. jakości

    Opis stanowiska: prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli współpraca z kierownikami...

    Pakowacz

    Praca również dla kobiet! Opis stanowiska: dyspozycyjność, zaangażowanie i chęci...