Regulaminy

Dostawa

123 zł – koszt dostawy

Minimum logistyczne sklepu wynosi 1845 zł – darmowy transport.

Zamówienia nie spełniające minimum logistycznego realizowane będą według cennika dostaw.

Regulamin dostawy

  1. Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienie zazwyczaj w 1 – 3 dni robocze od nadania przesyłki.
  2. Zamówienia złożone po godzinie 15 będą wprowadzone do systemu w następnym dniu roboczym.
  3. Firma kurierska doręcza przesyłki w dni powszednie od 8 do 16
  4. Przy zamówieniu powyżej 60m2 termin dostawy ustalamy indywidualnie. Prosimy o kontakt.
  5. Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie wyjeżdżają do klientów na paletach.
  6. Klient ma obowiązek sprawdzić przesyłkę przy kurierze.
  7. Klient otrzyma Awizacja w wiadomości e-mailowej oraz SMS z informacją o planowanej dostawie.
  8. Przewoźnik zobowiązany jest jedynie do wyładunku towaru z auta.
  9. Klient może skorzystać z dodatkowej usługi polegającej na dostawie przesyłki na określony przez odbiorcę dzień roboczy. Termin dostawy musi mieścić się w przedziale czasowym od jednego do trzech dni roboczych w stosunku do terminarza dostaw. Przedstawiciel DB SCHENKER skontaktuje się z odbiorcą w celu ustalenia daty dostawy. Koszt 50 zł
  10. Klient ma możliwość śledzenia przesyłki przez wpisanie nr listu przewozowego: https://bit.ly/2LCV2uN
  11. W przypadku braku możliwości dostarczenia przesyłki z powodu przyczyn leżących po stronie Klienta, DB SCHENKER podejmuje kolejną, płatną próbę dostawy. Klient zostanie obciążany 50 % podstawowej ceny za przesyłkę.
  12. W przypadku braku możliwości ponownego dostarczenia przesyłki, DB SCHENKER zwraca przesyłkę do jej Nadawcy. Klient zostanie obciążony kwotą 100 % ceny podstawowej za przesyłkę.

Zwrot

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument (osoba fizyczna nie wykorzystująca zakupionego przedmiotu do działalności zarobkowej) ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny. W celu realizacji zwrotu prosimy o wypełnienie poniższego formularza.  FORMULARZ ZWROTU.

  1. Produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania i uszkodzeń oraz pozostać w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  1. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. (formularz zwrotu)
  1. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  2. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 10 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  3. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

 

Klient poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dokonuje zwrotu towaru. Koszt zwrotu towaru do sklepu to koszt transportu + 50 % ceny podstawowej transportu. 

EXAON Sp. z o.o.  po przyjęciu formularza zwrotnego wystawia notę obciążeniową na wyżej wymienioną kwotę.

EXAON Sp. z o.o. kontaktuje się w celu ustalenia odbioru przesyłki przez przewoźnika DB SCHENKER

Zwrot obejmuje wydruk dokumentów przewozowych oraz oklejanie przesyłki etykietami adresowymi przez przewoźnika DB SCHENKER.

Reklamacja

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Wypełnij FORMULARZ REKLAMACYJNY

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny wraz z załączonymi zdjęciami i prześlij go na @….com
  2. W ciągu 14 dni skontaktujemy się w celu poinformowania o dalszym postępowaniu reklamacyjnym.
  3. Towar należy przygotować do ewentualnego odbioru dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię decyzji.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 10 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.